Integrare prin cercetare și inovare.Economie , 2021
Abordarea complexității în managementul implementării curriculumului |
Chicu Valentina |
Universitatea de Stat din Moldova |
Integrare prin cercetare și inovare.Științe sociale |
SS. 2021. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978- 9975-152-48-8. |
Caracterul integrator al educației nonformale, condiție a integrării sociale |
Dandara Otilia, Negrei Viorica |
Universitatea de Stat din Moldova |
Integrare prin cercetare și inovare.Științe sociale |
SS. 2021. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978- 9975-152-48-8. |
Bildung – dimensiuni conceptual-inovative și bune practici de educație durabilă |
Goraş-Postică Viorica |
Universitatea de Stat din Moldova |
Integrare prin cercetare și inovare.Științe sociale |
SS. 2021. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978- 9975-152-48-8. |
Managementul transferului tehnologic ȋn sistemul de ȋnvǎțǎmȃnt preuniversitar |
Nan Alina |
Universitatea de Stat din Moldova |
Integrare prin cercetare și inovare.Științe sociale |
SS. 2021. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978- 9975-152-48-8. |
Impactul industriilor creative asupra sectorului economic și cultural |
Barcari Dina |
Universitatea de Stat din Moldova |
Integrare prin cercetare și inovare.Ştiinţe umanistice. Ştiinţe sociale. Ştiinţe economice. |
SU, SS, SE. 2021. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-152-48-8. |
Tendințe de regionalizare a comerțului global |
Diavor Mircea |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Integrare prin cercetare și inovare.Ştiinţe umanistice. Ştiinţe sociale. Ştiinţe economice. |
SU, SS, SE. 2021. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-152-48-8. |
Potențialul social media marketing ca instrument de promovare a instituției de învățământ superior |
Şişcan Ecaterina, Cristafovici Profira |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Integrare prin cercetare și inovare.Ştiinţe umanistice. Ştiinţe sociale. Ştiinţe economice. |
SU, SS, SE. 2021. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-152-48-8. |
Promovarea vânzărilor: elemente şi concepte definitorii |
Diaconu Svetlana |
Universitatea de Stat din Moldova |
Integrare prin cercetare și inovare.Ştiinţe umanistice. Ştiinţe sociale. Ştiinţe economice. |
SU, SS, SE. 2021. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-152-48-8. |
Brandingul turistic – instrument principal pentru dezvoltarea durabilă a turismului |
Luca Tatiana |
Integrare prin cercetare și inovare.Ştiinţe umanistice. Ştiinţe sociale. Ştiinţe economice. |
SU, SS, SE. 2021. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-152-48-8. |
Impactul consumerismului asupra modelului comportamental |
Autor Nou |
Integrare prin cercetare și inovare.Ştiinţe umanistice. Ştiinţe sociale. Ştiinţe economice. |
SU, SS, SE. 2021. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-152-48-8. |
Factorii determinanţi a competitivităţii economice prin prisma strategiilor educaţionale |
Gavrilaș Natalia |
Universitatea de Stat din Moldova |
Integrare prin cercetare și inovare.Ştiinţe umanistice. Ştiinţe sociale. Ştiinţe economice. |
SU, SS, SE. 2021. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-152-48-8. |
1-11 of 11
|